28 Eylül 2010 Salı

Ne zaman adam oluruz?

Bilmem? ;)

3 yorum:

  1. Sabaha karşı bu yazıyı yazmıştım. Bildiğim tüm isimleri kullanarak. Yazıyı daha anlaşılır yazmak için buradan kaldırdım. Kaldırmadan önce twitter'da özelden @kemaltugcu ya link verdim. Okudu.
    Yazıyı yazarken gazetelerin yeni baskılarını okmamıştım. Bu sabah bir sürprizle karşılaştım! Oray Eğin'le pek farklı şeyler yazmamışız. Keşke kafalar bu kadar atmasa, isyanlar yükselmese...
    Teşekürler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Eğer Oray Eğin'in "Başbakan aradığı gazeteciyi buldu" yazısını diyorsan okudum. ama senin yazını da merak ettim, yazıp hemen kaldırırsan nasıl okuyacaz blog yazılarını, di mi :)
    sevgiler

    mehmetkayki

    YanıtlaSil
  3. Evet Deniz. Ben açıkcası isimleri olduğu gibi yazmakta biraz tereddütte kaldım. Biraz sertçe oldu. ;) Dün birazda sinirliydim, yazarken pat pat vurdum hatta.;)
    Bir ara bu boşluğu doldurucam söz.;)

    YanıtlaSil