4 Ağustos 2010 Çarşamba

Utandım Özyılmazel

Yazarlık sorumluluğu başlıklı bloğu yazmanın üzerinden sadece 2 gün geçti. Bugün tam da bu konuya örnek, beni ve birçok kişiyi hayrete düşüren bir yazı okudum!
Yazar (!) bu yazıyı yazarken güneşten mi çok etkilendi bilemedim. Ama ben ciddi düşüncemi yazayım, kendisi adına utandım. Hemcinsim olduğu için utandım. Yazarlığın böylesine kötü kullanımı için utandım. Bu yazıları okumaya mahkum edildiğimiz için utandım.
Kısaca bende tam bir 'soğuk duş' etkisi yaptı yazı.
Öyle serinleten cinsten değil, yazarından buz gibi soğutan.
Aslında ilginç olan, yazıyı üşenmeden yazan kişinin ilk cümlesi! "Allahım resmen kendimden soğudum." diye başlıyor.
Geri kalan çaba, biz okurları kendinden nasıl soğutur çabası anladığım kadarıyla.
Yine de, 'sıcaklar şaşırtmış olabilir' mantığımı kullanmaya, yazan kişi için onun adına bahaneler üretmeye başladım. Ih ıh olmadı! Okumayı sürdürdükçe kendimi kandırmanın anlamsız olduğunu anladım.
Bir dolu kavramın anlamını değiştirmesi cabası, cool olmak diye bir kavramımız var ya... Bu hanıma göre bunun karşılığı "mala bağlamak" ! Şöyle yazmış; "Her sabah uyandığımda kendime 'cool kadın' olma emrini veriyorum, adamı gördümü mala bağlıyorum."
Sakın ola Ajda Pekkan duymasın, bu 'şirin kızın' bu anlamlandırmasını. Eh süperstara sadece yaptığı albüm adı için bile baştan "mala bağlamış" olmuyor mu bunun karşılığı?
Sonrası, bu Mars'tan bağlanan adamı tavlamak için yapılanlar, olmayınca kendi dilinden "kıçına baka baka" ortamdan uzaklaşmalar...
Komedi, kendini Bihter Ziyagil'le özdeşleştirmesi;)
Yapma Allaşkına, Bihter hiç bu kadar komik durumlara düşürmedi kendini, güçlü tarafını ona benzeteyim derken, bize anlattığın 3 paragraflık anlamsız yazında, bundan sonrası için kaybettiğin prestijini düşün derim.

Neyine güvendiğini anlayabilmek için maddeleri sıralıyorum.

Öncelikle, baban olabilir. Onun şarkıcı kimliğine, sen de dahil laf söyleyen olursa karşısında beni bulur! Çok güzel söyler, ama sen bunu başaramadın. Olmadı... enerji tek kliplik olunca, o klipteki figürlerin hangi döneme olduğunu bizler anlayamayınca sinerji oluşamadı, şarkıcı kimliği rafa kaldırıldı. Şimdilik olsun diyeyim yine de senin için. O da babanın şarkı söylemesine duyduğum saygıdan.

Hıncal'ın şımartmış olabilir seni?
Ama şunu bil ki artık Hıncal Uluç'un otorite sayıldığı dönemler bitti. Kendisinden daha çok, kendisini ti'ye alan komedyenleri izliyoruz artık. Üstelik, ben yazılarını, kitaplarını severim Uluç'un. Tek dileğim seni bu yazıdan sonra azarlamış olması! Onun sözünü dinleyeceğine inancım...

Twitter'da ki takipçilerine güveniyorsan... aldanma derim!
En çok takipçisi olan köşe yazarımızın Twitter'ın en sevilmeyenlerinden birisi olduğunu biliyor muydun?

Sıcaklar,tatil desem... yapma! O zaman köşenin tepesine "Tatildeyim, sevgiyle kalın" yaz, kendini üzdürme...



Bir dip not: Yazıyı önermiyorum, merak edenler için adres Sabah Gazetesi Ayşe Özyılmazel

2 yorum:

  1. selamlar.

    aslında yorumumun yazıyla alakası yok. twitterda yazdıklarınızı gördüm tesadüfen de bir cevap vermek istedim. aslında cevaptan çok eleştirilerinizi merak ettim dinlemek istiyorum. yanlış anlamayaın ayar falan veriyor değilim. cidden dinlemek istiyorum. mailinizi bana yollarsanız bir şeyler konuşmak isterim eleştirilerinizle ilgili.

    herbokubilenadam@hotmail.com

    msn adresi olarak da kullanıyorum. oraya da ekleyebilirsiniz. bunu da silersiniz okuduktan sonra.

    şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. İlginize teşekkür ederim. Ben de tartışmak isterim, sevinirim. En kısa zamanda size ulaşacağım.

    YanıtlaSil